لوگو وبسایت دکتر فرهاد موسی زاده
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

هزینه عمل زيبايي سينه زنان

هزینه-عمل-زيبايي-سينه-زنان

یکی از سوالات متداول درمورد جراحی زیبایی سینه این پرسش است که “هزینه این عمل چقدر است؟”

در پاسخ این سوال باید بیان کرد که نمی توان در نگاه اول مشخص کرد که دقیقاً هزینه این روش برای هر شخص چقدر است زیرا عوامل زیادی در تعیین قیمت نهایی این جراحی دخیل هستند. در ادامه این مطلب به بررسی عوامل موثر در تعیین قیمت جراحی سینه زنان می پردازیم.

هزینه عمل پروتز سینه و بهترین برند پروتز سینه در ایران

آنچه در ادامه خواهید خواند:

منظور از جراحی زیبایی سینه چیست؟

بانوانی که به دلایل مختلف مانند بارداری و یا دلایل مادرزادی سینه های بزرگی دارند، برای اینکه از سنگینی و ناراحتی های ناشی از بزرگی سینه رهایی یابند، به جراحی های زیبایی سینه روی می آورند. همچنین افرادی که سینه های بسیار کوچکی دارند، برای بزرگ کردن سینه های خود خواهان انجام جراحی زیبایی سینه هستند. نتیجه جراحی پلاستیک سینه باعث افزایش زیبایی اندام  فرد و درنتیجه افزایش اعتماد به نفس او می شود.

منظور-از-جراحی-زیبایی-سینه-چیست

انواع جراحی زیبایی سینه

شناخته شده ترین جراحی های زیبایی سینه عبارتند از  ماموپلاستی، پروتز گذاری و لیفت سینه.

در پروسه ماموپلاستی کاهشی یا کوچک کردن سینه، سایز سینه های فرد کوچک شده و بافت و چربی های اضافه سینه برداشته می شوند.

پروتزگذاری مخصوص افرادی است که سینه های کوچکی دارند و می خواهند به سینه های خود فرم بزرگتر و بهتری دهند. این کار با استفاده از پروتزهایی از جنس سیلیکون انجام می شود. پروتز پستان یکی از بهترین راه های افزایش سایز سینه است.

جراحی لیفت سینه یا ماستوپکسی که یکی از تکنیک های جدید جراحی سینه است، باعث بالاکشیده شدن سینه های افتاده و حذف پوست اضافه در این ناحیه  می شود. این جراحی زیبایی بیشتر در افراد مسن و افرادی که پس از دوران بارداری و شیردهی دچار افتادگی سینه شده اند، انجام می شود.

البته یکی از متدهای دیگر افزایش سایز سینه، تزریق چربی به سینه است که به دلایل بی شماری این روش منسوخ شده است و به عنوان روش اصلی پیشنهاد نمی‌شود.

عوامل موثر در تعیین هزینه جراحی زیبایی سینه

همانطور که می دانید، جراحی زیبایی سینه حوزه بسیار گسترده ای دارد و بنابراین برآورد  هزینه این جراحی  به عوامل مختلفی بستگی دارد. فاکتورهایی که در ادامه ذکر می کنیم، تنها تعدادی از گزینه های  تاثیر گذار در هزینه نهایی این جراحی هستند.

نوع جراحی

با توجه به نوع جراحی که قرار است انجام دهید، هزینه جراحی و دستمزد جراح تفاوت پیدا می کند. به عنوان مثال بین هزینه های تعبیه ایمپلنت های سیلیکونی و ایمپلنت های نمکی سینه تفاوت وجود دارد. ایمپلنت های سیلیکونی گرانتر از نمونه های نمکی آن است زیرا تولید سیلیکون در مقایسه با ایمپلنت های نمکی، که از آب نمک استریل تشکیل شده است، با چالش های بیشتری رو به رو است و درنتیجه گران تر است. مطلب دیگر ما با عنوان روش درمان سینه‌های شل نیز می‌تواند به شما اطلاعات بیشتری دهد.

موقعیت جغرافیایی

مکانی که  در آنجا جراحی انجام می شود، تاثیر زیادی در تعیین هزینه نهایی جراحی شما دارد.

به طور معمول، جراحی های زیبایی پلاستیک که در کلان شهرها و شهرهای بزرگتر انجام می شوند، هزینه بیشتری نسبت به جراحی هایی که در شهرهای کوچکتر انجام می شود، دارند.

دستمزد جراح

مسلما اصلی ترین عامل تعیین کننده هزینه این جراحی، دستمزد جراح است. جراحانی که متخصص انجام این جراحی هستند و یا از شهرت و مهارت بالاتری برخوردار هستند، دستمزد بالاتری نسبت به همکاران خود دارند.

جمع بندی

با توجه به مطالبی که گفتیم، هزینه های جراحی سینه شامل موارد زیر است:

  • بیهوشی
  • هزینه های بیمارستان یا کلینیک
  • هزینه های جراح
  • داروهای پس از عمل

بهتر است برای گرفتن نتیجه دلخواه از جراحی سینه، حتما پزشک جراحی  را انتخاب کنید که در این زمینه متخصص باشد و سابقه انجام این نوع جراحی را داشته باشد.

دکتر فرهاد موسی زاده، یکی از جراحان زیبایی مطرح ایران هستند که به طور خاص در زمینه جراحی زیبایی سینه تخصص دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به واتس آپ ایشان پیام دهید و یا به دایرکت اینستاگرام مراجعه کنید.

منابع

austin-weston

plasticsurgery

2 دیدگاه دربارهٔ «هزینه عمل زيبايي سينه زنان»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن همراه *

پیمایش به بالا

بازسازی پستان به طور معمول همزمان با برداشتن پستان یا پس از آن و یا در آینده انجام می‌شود. راه‌‌‌‌‌‌‌های بسیاری برای بازسازی پستان وجود دارد که می تواند شامل کاشت (ایمپلنت)، ترمیم با برداشتن بافت از دیگر قسمت های بدن جهت جراحی بازسازی پستان استفاده کند. نوع بازسازی بستگی به سن، مشخصات بدن و نوع جراحی‌‌‌‌‌‌‌ دارد. بازسازی پستان با تکنیک های جراحی پلاستیک بیشماری قابل انجام است که ایجاد پستان به نسبت طبیعی از نظر شکل ، ظاهر و سایز بدنبال برداشتن پستان منجر می شود.

تصمیم گیری برای انتخاب هر روش درمانی بر اساس نوع سرطان، گزارش آسیب شناسی، سن، وضعیت سلامت عمومی انجام خواهد شد. عوامل زیستی و رفتاری سرطان پستان، بر درمان موثر است. بعضی از تومورها کوچک هستند ولی به سرعت رشد می‌کنند در صورتی که برخی دیگر بزرگ بوده و رشد کندی دارند. کلینیک دکتر فرهاد موسی زاده به منظور انتخاب طرح درمانی مناسب عواملی را در نظر می گیرد که شامل مرحله و درجه تومور، وضعیت تومور از نظر گیرنده های هورمون، سن بیمار و سلامت عمومی، وضعیت یائسگی، ظهور جهش ژنی در سرطان پستان ارثی (BRCA1 یا BRCA2)

پس از انجام جراحی برنامه درمانی شامل ارزیابی کیفیت زندگی، وضعیت روحی، سلامت جنسی، خستگی، لنف‌ ادم و مدیریت وزن، بررسی در مورد شرایط باروری فرد و در صورت لزوم همراه با مشاوره های لازم در مرکز درمانی، بررسی و مباحثه در ارتباط با اثرات جانبی در حین سرطان پستان شامل علائم یائسگی، سلامت استخوان ها و اختلالات هورمونی، تعیین ریسک فاکتور های ابتلا به بیماری های قلبی -عروقی، ارزیابی برای احتمال بروز سرطان پستان دگربار و یا سرطان‌های جدید دیگر، انجام یک معاینه کامل فیزیکی و تاکید به ادامه مصرف داروهای تجویز شده دراز مدت، می باشد.

در کلینیک فوق تخصصی بیماری های پستان دکتر فرهاد موسی زاده، ماموگرافی غیر طبیعی و توده های جدید و یا مشکوک، تشخیص جدید سرطان پستان، ارزیابی خطر ابتلا به سرطان پستان و سابقه خانوادگی سرطان پستان، بیماری های غیر سرطانی پستان از جمله آتیپیک، داکتال یا هیپرپلازی لوبولار و سرطان های لوبولار درجا و دیگر مشکلات پستان مانند تغییرات در پوست پستان، ترشح از نوک پستان، عفونت و درد پستان، بزرگ شدن سینه ها و یا توده جدید در مردان و … ارزیابی و تشخیص داده شده و بر اساس پلن درمانی برنامه ریزی شده درمان می گردد.