لوگو وبسایت دکتر فرهاد موسی زاده
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

هزینه عمل پروتز سینه و بهترین برند پروتز سینه در ایران

هزینه-عمل-زيبايي-سينه-زنان-1

در این مقاله به هزینه های جراحی و قیمت عمل پروتز سینه در بیمارستان های مختلف و با برندهای مختلف پروتز مانند پروتز سینه برندهای منتور، موتیوا، پلی تک، آریون و ناگور خواهیم پرداخت و به مواردی که روی قیمت نهایی جراحی تاثیرگذار است اشاره خواهیم کرد.

مشاوره مستقیم با دکتر موسی‌زاده جراح پستان در واتساپ 09334376889

 هزینه پروتز سینه اشکی

قیمت پروتز اشکی بر اساس شرکت قیمت
قیمت پروتز سینه اشکی  منتور 20 میلیون تومان
قیمت پروتز سینه اشکی برند موتیوا نمایندگی ایران یافت نشد
قیمت پروتز سینه اشکی سیلی مد سفارشی
قیمت پروتز سینه اشکی پلی تک 18 میلیون تومان
قیمت پروتز سینه اشکی مارک ناگور 18 میلیون تومان
قیمت پروتز سینه اشکی برند آریون سفارشی

 

قیمت پروتز سینه گرد

قیمت پروتز گرد بر اساس شرکت قیمت
قیمت پروتز سینه گرد برند منتور 16
قیمت پروتز سینه گرد برند سیلی مد 14 میلیون تومان
قیمت پروتز سینه گرد برند موتیوا نمایندگی ایران یافت نشد
قیمت پروتز سینه گرد پلی تک 15 میلیون تومان
قیمت پروتز سینه گرد مارک ناگور 18 میلیون تومان
قیمت پروتز سینه گرد مارک آریون 14 میلیون و 500 هزار تومان

درخواست مشاوره تخصصی

برای مشاوره رایگان توسط تیم کلینیک پستان دکتر فرهاد موسی‌زاده فرم زیر را پر کنید.

هزینه پروتز سینه بعد از سرطان

پروتز سینه بعد از سرطان پستان جهت بازسازی سینه استفاده می شود،در عمل بازسازی پستان یا انکوپلاستی یک پستان جدید برای فردی که با هدف درمان سرطان و طی عمل ماستکتومی پستان خود را از دست داده است ساخته می شود که ظاهری بسیار طبیعی دارد، هزینه این عمل بسیار متفاوت است زیرا تکنیک های جراحی بسیار متفاوتی دارد حتی ممکن است از پروتز استفاده نشده و با استفاده از عضلات و چربی شکم این بازسازی انجام گیرد برای مطالعه بیشتر مقاله بازسازی سینه پس از درمان سرطان را مطالعه نمایید

بهترین برند پروتز پستان در ایران

در دنیا برندها و مارک های مختلفی برای پروتز وجود دارد و بیماران با مشاوره جراح خود می توانند برند مناسب خود را انتخاب نمایند اما در ایران باید نکات جانبی مختلف مانند قیمت روزانه دلار و مسائل مربوط به تحریم ها را نیز به معیارهای انتخاب اضافه نمود در ادامه توضیحاتی در مورد برندای مختلف موجود در ایران آورده شده است

مهم ترین نکته انتخاب بهترین پروتز پستان

مهم ترین نکته در انتخاب بهترین پروتز داشتن تاییده های بین المللی است که مهم ترین آنها سازمان غذا و داروی آمریکا یا FDA است پروتزی که این تاییده را داشته باشد یعنی استانداردهای لازم برای استفاده در بدن انسان با حداقل عوارض را دارد و تفاوت های دیگری که بین شرکت های مختلف وجود دارد را می توان به چشم یک مزیت مازاد یا آپشن انتخابی در نظر گرفت

شرکت پروتز سینه منتور (MENTOR)

 

شرکت-پروتز-سینه-منتور-

شرکت منتور در ایران با انواع مدل های مختلف از پروتز به شدت مورد استقبال قرار گرفته است و بسیاری از جراحان این برند را بهترین برند پروتز پستان می دانند برند منتور یک برند آمریکایی است و در جهان بسیار شناخته شده و خوش نام است کیفیت فوق العاده و تنوع محصول این شرکت بسیار مورد توجه جراحان پستان با تجربه است البته مسئله تحریم ها گاهی تهیه این پروتز را با مشکل روبرو می کند.

شرکت پروتز سینه موتیوا ( MOTIVA )

شرکت-پروتز-سینه-موتیوا-

شرکت موتیوا یکی از رقبای اصلی پروتز منتور در ایران و جهان است این شرکت برای پروتز های خود ضمانت 10 ساله ارائه می دهد و از جمله شرکت های جوان در زمینه تولید پروتز است و از سال 2004 فعالیت خود را آغاز کرده با این وجود توانسته است بخش زیادی از بازار جراحی زیبایی پستان و ماموپلاستی در دنیا را به خود اختصاص دهد تا امروز بیش از 65 کشور در دنیا از این برند استفاده می کنند.

شرکت پروتز پستان پلی تک (POLYTECH)

شرکت-پروتز-پستان-پلی-تک-

شرکت پلی تک یک شرکت آلمانی است که از سال 1986 مشغول به فعالیت بوده و سهم بزرگی در بازار ایمپلنت و تجهیزات پزشکی اروپا دارد این برند یکی از معتبرترین برندهای پروتز در جهان محسوب می گردد، از ویژگی های این برند سبکی پروتز های آن است سبکترین مدل پروتز در این شرکت مدل B-lite است.

شرکت ایمپلنت پستان ناگور(NAGOR)

پروتز-پستان-ناگور

شرکت ناگور یک شرکت پروتز سینه انگلیسی است این شرکت قدمتی طولانی از سال 1979 تا به امروز دارد در بسیاری از کشورهای جهان استفاده می شود و امتحان خود را پس داده است جالب اینجاست که برند ناگور ضمانت مادام العمر دارد و اگر پروتز سینه ناگور به مشکل بر بخورد برای انجام عمل مجدد شرکت یک جفت پروتز جدید رایگان به بیمار اهدا خواهد کرد! این شرکت انواع گرد، اشکی، سیلیکونی و سالینی را تولید میکند.

شرکت پروتز پستان آریون (arion)

شرکت-پروتز-پستان-آریون-

پروتز سینه آریون محصول یک شرکت فرانسوی است این شرکت در سال 1994 تاسیس شده است و خود شرکت طول عمر 20 ساله برای این ایمپلنت ها را ضمانت کرده است و در صورت بروز مشکل برای پروتزها نه تنها یک جفت پروتز سینه رایگان به بیماران اهدا میکند بلکه مبلغ قابل توجهی به عنوان کمک هزینه عمل مجدد پروتز سینه نیز به حساب بیمار واریز می گردد و این خود نشانی از اعتبار این شرکت است

شرکت پروتز پستان سیلی مد

شرکت-پروتز-پستان-سیلی-مد

شرکت سیلیمد یک شرکت برزیلی است که از سال 1978 تا کنون در حال تولید پروتزهای پستانی است، پروتز های این شرکت نیز مانند دیگر شرکت های نام برده Approved FDA  هستند. این شرکت در ایران نمایندگی دارد و پروتزهای آن قابل تهیه می باشند

تاثیر سایز پروتز بر قیمت پروتز پستان

طبق استعلام گرفته شده از شرکت های پروتز سینه سایز، میزان برجستگی، صاف یا تکستچر بودن سطح پروتز هیچ تاثیری در قیمت پروتز ها ندارد و تنها گرد و اشکی بودن پروتز تعیین کننده قیمت است

هزینه عمل پروتز پستان در بیمارستان خصوصی

هزینه-عمل-پروتز-پستان-در-بیمارستان-خصوصیهزینه این عمل همواره به دستمزد جراحی، وسایل مصرفی حین جراحی، هتلینگ و هزینه بستری و اتاق در آن بیمارستان بستگی دارد و در بیمارستان های خصوصی مختلف متفاوت است و از حدود 8 میلیون تا 15 میلیون تومان است.

هزینه عمل پروتز سینه با بیمه

واقعیت این است که عمل پروتز سینه از نظر بیمه ها یک عمل زیبایی محسوب می گردد و حتی پروتز استفاده شده در عمل بازسازی پستان که یک عمل کاملا درمانی در سیر درمان سرطان پستان محسوب می گردد نیز تحت پوشش بیمه نیست امیدواریم روزی شرکت های بیمه به تاثیر بازسازی پستان در سلامت روانی بانوان و تحکیم بنیان خانواده پی ببرند و این عمل جراحی را از لیست عمل های زیبایی خارج کنند

تاثیر جنس و نوع پروتز سینه در قیمت پروتز

در این مورد نیز با نماینده شرکت منتور صحبت کردیم و جنس و نوع ایمپلنت نیز هیچ تاثیری روی قیمت پروتز نداشت تنها همان فرم ایمپلنت یعنی گرد یا اشکی بودن تعیین کننده قیمت بود

دستمزد جراحی برای پروتز سینه

دستمزد-جراحی-برای-پروتز-سینه

تا کنون متوجه شدید که هزینه خرید پروتز پستان عدد غیرقابل اغماضی است همچنین هزینه بیمارستانی در این عمل جراحی، اما در مورد دستمزد جراحی نیز باید این نکته را در نظر داشته باشید که با توجه به هزینه های این عمل، توقع بالای بیمار از این عمل زیبایی، نقش حیاتی زیبایی پستان ها در زیبایی بانوان و حساسیت ها و ریزه کاری های این عمل مهم، دستمزد جراحی نیز در تناسب با دیگر هزینه های این عمل است و عمل زیبایی پستان با پروتز را نمی توان یک عمل ارزان دانست.

طول عمر پروتز سینه ارتباط مستقیمی با برند استفاده شده دارد.

مشاوره با جراح پروتز سینه دکتر موسی زاده

برای مشاوره با دکتر فرهاد موسی زاده یکی از باتجربه ترین و بهترین جراح پروتز سینه در تهران می توانید با مراجعه به صفحه تماس با ما با تمامی راه های ارتباطی مستقیم دکتر موسی زاده دسترسی داشته باشید همچنین ایشان روزهای دوشنبه مشاوره آنلاین تصویری از طریق واتساپ برای بیماران خارج از تهران انجام می دهند در روزهای دیگر هفته نیز پاسخگوی سوالات از طریق واتساپ و پیج اینستاگرام خود هستند.

ماستوپکسی یا بالا کشیدن سینه (پستان) افتادگی پستان و نوک پستان، از دیگر موارد جراحی زیبایی است که توسط دکتر فرهاد موسی زاده انجام می‌شود.

منابع:

https://www.laboratoires-arion.fr/

https://www.breastimplantsbymentor.com/home

https://motiva.health/

https://polytech-health-aesthetics.com/en/pro/products/breast-implants/

https://www.gcaesthetics.com/products/surgery/breast/?doing_wp_cron=1647162796.6472671031951904296875

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن همراه *

پیمایش به بالا

بازسازی پستان به طور معمول همزمان با برداشتن پستان یا پس از آن و یا در آینده انجام می‌شود. راه‌‌‌‌‌‌‌های بسیاری برای بازسازی پستان وجود دارد که می تواند شامل کاشت (ایمپلنت)، ترمیم با برداشتن بافت از دیگر قسمت های بدن جهت جراحی بازسازی پستان استفاده کند. نوع بازسازی بستگی به سن، مشخصات بدن و نوع جراحی‌‌‌‌‌‌‌ دارد. بازسازی پستان با تکنیک های جراحی پلاستیک بیشماری قابل انجام است که ایجاد پستان به نسبت طبیعی از نظر شکل ، ظاهر و سایز بدنبال برداشتن پستان منجر می شود.

تصمیم گیری برای انتخاب هر روش درمانی بر اساس نوع سرطان، گزارش آسیب شناسی، سن، وضعیت سلامت عمومی انجام خواهد شد. عوامل زیستی و رفتاری سرطان پستان، بر درمان موثر است. بعضی از تومورها کوچک هستند ولی به سرعت رشد می‌کنند در صورتی که برخی دیگر بزرگ بوده و رشد کندی دارند. کلینیک دکتر فرهاد موسی زاده به منظور انتخاب طرح درمانی مناسب عواملی را در نظر می گیرد که شامل مرحله و درجه تومور، وضعیت تومور از نظر گیرنده های هورمون، سن بیمار و سلامت عمومی، وضعیت یائسگی، ظهور جهش ژنی در سرطان پستان ارثی (BRCA1 یا BRCA2)

پس از انجام جراحی برنامه درمانی شامل ارزیابی کیفیت زندگی، وضعیت روحی، سلامت جنسی، خستگی، لنف‌ ادم و مدیریت وزن، بررسی در مورد شرایط باروری فرد و در صورت لزوم همراه با مشاوره های لازم در مرکز درمانی، بررسی و مباحثه در ارتباط با اثرات جانبی در حین سرطان پستان شامل علائم یائسگی، سلامت استخوان ها و اختلالات هورمونی، تعیین ریسک فاکتور های ابتلا به بیماری های قلبی -عروقی، ارزیابی برای احتمال بروز سرطان پستان دگربار و یا سرطان‌های جدید دیگر، انجام یک معاینه کامل فیزیکی و تاکید به ادامه مصرف داروهای تجویز شده دراز مدت، می باشد.

در کلینیک فوق تخصصی بیماری های پستان دکتر فرهاد موسی زاده، ماموگرافی غیر طبیعی و توده های جدید و یا مشکوک، تشخیص جدید سرطان پستان، ارزیابی خطر ابتلا به سرطان پستان و سابقه خانوادگی سرطان پستان، بیماری های غیر سرطانی پستان از جمله آتیپیک، داکتال یا هیپرپلازی لوبولار و سرطان های لوبولار درجا و دیگر مشکلات پستان مانند تغییرات در پوست پستان، ترشح از نوک پستان، عفونت و درد پستان، بزرگ شدن سینه ها و یا توده جدید در مردان و … ارزیابی و تشخیص داده شده و بر اساس پلن درمانی برنامه ریزی شده درمان می گردد.